Back to Question Center
0

ایک سکریر سائٹ کیا ہے؟ سیمالٹ جواب

1 answers:

ایک کھرچنے والی سائٹ ایسی ویب سائٹ ہے جو مواد کے دیگر بلاگز سے نقل کرتا ہے کچھ ویب سکریپنگ کی تکنیکوں کا استعمال کرتے ہوئے ویب سائٹس. یہ مواد اشتہارات کے ذریعے یا صارف کے اعداد و شمار کی فروخت کے ذریعے، آمدنی پیدا کرنے کے مقصد کے ساتھ نظر ثانی شدہ ہے. مختلف سکریپ سائٹس فارم اور اقسام کی طرف سے مختلف ہیں، جن میں 12 سپیم مواد کی ویب سائٹ انٹرنیٹ پر قیمت مجموعی اور شاپنگ کے لۓ ہوتے ہیں.

مختلف تلاش کے انجن خاص طور پر گوگل کو سکریپ سائٹس کے طور پر سمجھا جا سکتا ہے. وہ متعدد ویب سائٹس سے مواد جمع کرتے ہیں، اسے ڈیٹا بیس میں محفوظ کرتے ہیں اور انٹرنیٹ پر صارفین کو نکالنے یا سکریپری مواد کو پیش کرتے ہیں. دراصل، تلاش کے انجن کی طرف سے سکریپڈ یا نکالنے والے مواد کاپی رائٹ کی گئی ہے.

اشتہارات کے لئے تشکیل دیا گیا:

کھرچنے والے سائٹس میں سے کچھ مختلف ایڈورٹائزنگ پروگراموں کے استعمال سے آن لائن پیسہ کمانے کے لئے تخلیق کیے جاتے ہیں. ایسی حالتوں میں، انہیں ایڈسینس برائے ویب سائٹ یا ایم ایف اے کے طور پر نامزد کیا جاتا ہے. ناپسندیدہ اصطلاح ایسے سائٹس سے منسلک ہیں جو اشتہارات پر کلکس حاصل کرنے کے لئے کسی بھی موصول ہونے والے قیمت کو اپنی طرف متوجہ، لالچ اور مخصوص ویب سائٹ پر زائرین کو شامل کرنے کی توقع نہیں کرتے ہیں. ایڈسینس کی ویب سائٹس اور بلاگز کے لئے تشکیل دے دیا گیا ہے جیسے طاقتور سرچ انجن سپیم. وہ کم سے کم اطمینان بخش نتائج کے ساتھ تلاش کے نتائج کو کم کر دیتا ہے. کچھ سکریپ سائٹس دیگر ویب سائٹس سے منسلک کرنے کے لئے جانا جاتا ہے اور نجی بلاگ کے نیٹ ورک کے ذریعہ سرچ انجن کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کا مقصد ہے..گوگل اس کی تلاش کے الگورتھم کو اپ ڈیٹ کرنے سے پہلے، سیاہ ٹوپی ایس ای او کے ماہرین اور مارکیٹرز کے درمیان مختلف قسم کے کھرچنے والے سائٹس مشہور تھے. انہوں نے اس معلومات کو غیر معمولی طور پر استعمال کیا اور مختلف افعال انجام دیا.

اخلاقیات:

سکریپ سائٹس کاپی رائٹ قوانین کی خلاف ورزی کرنے کے لئے جانا جاتا ہے. کھلے ذریعہ سائٹس سے مواد لینے کے لۓ بھی کاپی رائٹ کی خلاف ورزی ہے، اگر اس طرح سے کیا جاتا ہے جو کسی لائسنس کا احترام نہیں کرتا. مثال کے طور پر، جی این یو مفت دستاویزی لائسنس اور تخلیقی العام شیئر الیگزسی لائسنس ویکیپیڈیا پر استعمال کیا گیا تھا اور اس کی ضرورت ہے کہ وکیپیڈیا کے دوبارہ پبلیشر کو پڑھنے والوں کو مطلع کرنا پڑا کہ انسائیکلوپیڈیا سے مواد نقل کی گئی تھی.

تکنیک:

تکنیک یا طریقوں جس میں کھرچنے والے ویب سائٹس نشانہ بنائے جاتے ہیں ایک ذریعہ سے مختلف ہوتے ہیں. مثال کے طور پر، بہت سے ڈیٹا یا مواد کے ساتھ ویب سائٹس جیسا کہ صارفین الیکٹرانکس، ایئر لائنز، اور ڈپارٹمنٹل اسٹورز، باقاعدگی سے حریفوں کی طرف سے نشانہ بنایا جا سکتا ہے. ان کے حریفوں کو موجودہ قیمتوں اور برانڈ کے بازار کی قیمتوں کے بارے میں مطلع کرنا چاہتے ہیں. کھرچنے کا ایک اور قسم چھٹیاں اور سائٹس سے متن ھیںچیں جو مخصوص مطلوبہ الفاظ کے لئے اعلی درجے کی ہیں. وہ اصل ویب صفحہ کے صفوں پر تلاش کے انجن کے نتائج کے صفحے (SERP) اور piggyback پر اپنے درجہ کو بہتر بناتے ہیں. آر ایس ایس کے فیڈ بھی سکریپٹرز کے لئے کمزور ہیں. سکریپٹر عام طور پر لنک کے فارموں سے منسلک ہوتے ہیں اور یہ سمجھتے ہیں کہ جب ایک ہی ویب سائٹ پر کھرچنے والی سائٹ سے رابطہ ہوتا ہے.

ڈومین ہجیکنگ:

کھرچنی سائٹس پیدا کرنے والے پروگرامرز نے ایس ایم او مقاصد کے لئے دوبارہ استعمال کرنے کے لئے ختم شدہ ڈومینز خرید سکتے ہیں. اس طرح کے مشق SEO ماہرین کو اس ڈومین نام کے تمام بیک لنکس کا استعمال کرنے کی اجازت دیتا ہے. کچھ اسپیمرز کو متوقع سائٹس کے موضوعات سے نمٹنے اور / یا اس کے انٹرنیٹ آرکائیو سے پوری مواد کاپی کرنے کی کوشش کی جاتی ہے، اس سائٹ کی صداقت اور نمائش کو برقرار رکھنا. ہوسٹنگ سروسز اکثر ختم ہونے والے ڈومین کے ناموں کو تلاش کرنے کے لئے سہولیات فراہم کرتی ہیں، اور ہیکرز یا سپیمرز اپنی ویب سائٹوں کو تیار کرنے کے لئے اس معلومات کا استعمال کرتے ہیں.

December 6, 2017
ایک سکریر سائٹ کیا ہے؟ سیمالٹ جواب
Reply