Back to Question Center
0

ورڈپریس کے لئے سیٹ اپ فاسٹ فیس بک فوری مضامین کس طرح سمت سے قدم کے رہنماؤں کی طرف سے قدم

1 answers:

کیا آپ نے پہلے سے ہی فیس بک فوری مضامین کے بارے میں کچھ سنا ہے؟ اگر آپ کا جواب "نہیں" ہے، جیک میلر، سیمالٹ سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر، آپ کو اس سوال پر روشنی ہوئی ہے.

ایک فوری آرٹیکل ایک خاص قسم کے ایچ ٹی ایم ایل دستاویز ہے جو فیس بک میں تیزی سے لوڈ ہو جاتا ہے. یہ آپ کو اپنی کہانیوں کو بتانے کا موقع فراہم کرتا ہے اور اپنی مرضی کے مطابق مضامین کا اشتراک کرتا ہے جو موبائل آلات پر روزہ فراہم کرتا ہے. اگر آپ اس سوشل میڈیا کی خصوصیت میں نئے ہیں، تو مجھے بتائیں کہ یہ بہت سارے انٹرایکٹو افعال اور اپنی مرضی کے مطابق سٹائل کے ساتھ آتا ہے. آپ اپنے ویب صفحات کے خیالات کی تعداد میں اضافہ کرنے کے لئے کچھ بھی منتخب کرسکتے ہیں اور سب سے مناسب پلگ ان انسٹال کرسکتے ہیں. عمارت فوری طور پر مضامین آپ کے لئے اسی طرح کے فیس بک کے خطوط کبھی نہیں بنائے گا. یہ ایک مختلف آلہ ہے جس کا مطلب یہ ہے کہ حصص، پسند اور فیس بک پر آپ کے آرٹیکل کے تبصرے کی تعداد بڑھانے کے لئے. آپ کو صرف چند چیزوں کو ذہن میں رکھنا ہے جو ذیل میں بیان کی گئی ہیں.

ضروری تبدیلیوں

آپ کے ورڈپریس ویب سائٹ پر فیس بک کے فوری مضامین اپلی کیشن کرنے کے لئے ضروری ضروری چیزیں آپ کو سماجی میڈیا پیج یا دو بہت پسند ہیں، فیس بک پیج ایپس، اور دس تازہ تحریری مقالات ہیں. اس کے علاوہ، آپ کو ورڈپریس کے لئے فوری طور پر آرٹیکل پلگ ان انسٹال کرنا پڑے گا اور اسے جتنا جلد ممکن ہو سکے.

فیس بک فوری مضامین

کے لئے سائن اپ

آپ اپنے مضامین کے سوشل میڈیا کو فروغ دینے سے قبل، پہلا قدم فاسٹ فاسٹ آرٹیکل سائٹ پر جانا اور اکاؤنٹ کے لۓ سائن اپ کرنا ہے. یہاں آپ کو مناسب تفصیلات بھی شامل کرنا پڑے گا. خفیہ سوال اور کوڈ شروع کرنے کے لئے. اس تفصیلات کو یاد رکھنے کے لئے ضروری ہے؛ دوسری صورت میں، آپ مطلوبہ نتائج نہیں مل سکتے. اس کے علاوہ، فیس بک آپ کے اکاؤنٹ کو فعال نہیں کرے گا، اور آپ کام شروع نہیں کرسکتے. ایک بار جب آپ پلگ ان پر دستخط کر لیتے ہیں، اگلے مرحلے کو ترتیبات کے اختیار میں جانے اور خفیہ کوڈ کو ہیڈر سیکشن میں چسپاں کرکے چالو کرنا ہے. اسی وقت، آپ کو اپنی ویب سائٹ کے لئے فوری آرٹیکل آر ایس ایس فیڈ کو داخل کرنے کے لئے نہیں بھولنا چاہئے. آپ کے ورڈپریس کی ویب سائٹ کے بہت سے خیالات اور صارفین کو پیدا کریں. یہ انسٹال کرنا اور چالو کرنا بہت آسان ہے، اور پلگ ان فوری طور پر مضامین اور سیکنڈ کے اندر آپ کی سائٹ کے لئے ان کے فیڈ پیدا کرے گا.

آپ کے صفحہ کے لئے ایک فیس بک ایپ بنائیں

آپ کے صفحے کے لئے ایک فیس بک کی درخواست بنانے سے پہلے، آپ کو کرنے کی ضرورت سب سے پہلی چیز فیس بک کے ڈویلپرز ویب سائٹ پر جانے کا ہے. یہاں آپ کو میرے اطلاقات مینو پر کلک کرنا ہوگا اور اپنی تصویر کو ایڈجسٹ کرنے کیلئے اپنی پروفائل کھولیں گی. اگر آپ پاپ اپ کھڑکیوں کو دیکھتے ہیں تو اس کے بارے میں فکر کرنے کے لئے کچھ بھی نہیں ہے کہ جب آپ فاسٹ ہوجائیں تو فیس بک آپ کو آپ کے اپنے اپلی کیشن کی اجازت دیتا ہے.

جائزہ کے لئے اپنے فوری مضامین فیڈ جمع کرائیں

یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے فوری مضامین کا جائزہ لیا جائے. اس سے پہلے، آپ کو اس بات کا یقین کرنا پڑے گا کہ کم سے کم دس لکھے مضامین شائع کرنے کے لئے تیار ہیں اور فوری مضامین فیڈ میں شریک ہیں. اگر آپ نے ان مضامین کو لکھا نہیں ہے تو، آپ کو جلد از جلد انہیں لکھنا لازمی ہے. ایک بار جب آپ اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ مضامین اچھی طرح سے تحریری اور اچھی طرح سے ترمیم شدہ ہیں، آپ کو انہیں جائزے کے لئے فیس بک میں جمع کرنے کے لئے تیار ہونا چاہئے.

فیس بک اور دیگر سوشل میڈیا کی ویب سائٹ کی ضرورت ہوتی ہے کہ صارفین فوری طور پر آرٹیکل فیڈ انسٹال کریں جو ان کی وضاحتیں، شرائط اور شرائط سے ملیں. آپ اپنی ہی سائٹ پر متعلقہ پلگ ان اور موضوعات انسٹال کرتے ہیں تو آپ صرف پیسہ کماتے ہیں.

November 29, 2017
ورڈپریس کے لئے سیٹ اپ فاسٹ فیس بک فوری مضامین کس طرح سمت سے قدم کے رہنماؤں کی طرف سے قدم
Reply