Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہرین نے SMO اور SMM کے لئے فیس بک اور ٹویٹر ٹیکنیکس کا اعادہ کیا

1 answers:

کیا آپ کو یہ خیال ہے کہ ٹویٹر اور فیس بک دونوں کے بارے میں کتنے خیالات حاصل کیے جائیں گے؟ یہ کہنا غلط نہیں ہوگا کہ فیس بک اور ٹویٹر دو سب سے اعلی درجے کی سوشل میڈیا نیٹ ورک ہیں جو آپ کو سمجھدارانہ طور پر استعمال کرتے ہیں اور اپنی بنیادی خصوصیات کو بہتر بنانے کے لئے بہترین مشغول مواقع کو یقینی بناتے ہیں. سماجی میڈیا مارکیٹرز کے لئے، یہ ایک مشکل کام نہیں ہے، لیکن نئے آنے والوں کیلئے، مطلوبہ نتائج حاصل کرنے کے لئے ممکن نہیں ہوسکتا ہے کیونکہ وہ اعلی درجے کی طریقوں سے واقف نہیں ہیں. آپ کو فیس بک اور ٹویٹر کے قواعد و ضوابط کو نظر ثانی کرنا اور تجزیہ کرنا چاہیے کہ آپ کس طرح روزانہ کی بنیاد پر مشغول مواد بنا سکتے ہیں.

فرینک ابگنگال، سیمالٹ ڈیجیٹل سروسز کے معروف ماہرین میں سے ایک نے مضمون میں آپ کو کافی تجربہ حاصل کرنے کے لئے کچھ تجاویز کا اشتراک کیا ہے.

موضوع سے متعلق متعلقہ ویڈیوز

آپ کو ذہن میں رکھنا چاہیے کہ سب سے پہلے چیز یہ ہے کہ آپ فیس بک اور ٹویٹر پر متعلقہ مواد اور ویڈیوز پوسٹ کریں. یہ دیکھنے کے لئے ضروری ہے کہ آپ کے پیروکاروں کو آپ کے سوشل میڈیا سائٹس کے مطابق پڑھنے اور دیکھنے اور دیکھنے کا ارادہ رکھتے ہیں. زیادہ تر لوگ یہ نہیں جانتے کہ ٹویٹر اور فیس بک سے پیدا ہونے والے نامیاتی ٹریفک بہت آسان ہے. آپ ہر روز سینکڑوں ہزاروں چیزیں پوسٹ کرنے کی ضرورت نہیں ہے. مشغول ویڈیوز اور مختصر کلپس کے ساتھ فی گھنٹہ ایک ہی وقت آپ کے لئے کام کرے گا..

شیئر کریں تصاویر

اگر آپ مناسب ویڈیو نہیں مل سکی، تو آپ اپنی سوشل میڈیا ویب سائٹس پر حوالہ جات اور تصاویر کو شریک کرسکتے ہیں. لوگ حوصلہ افزا حوالہ سے محبت کرتے ہیں جو ان کی ذہنی سطح کو مستحکم رکھنے اور ان کی شخصیت میں مثبتیت بناتے ہیں. اقتباس تصاویر کو ہر نصف گھنٹے کے ذریعے آپ ان تمام مسائل اور جذبات سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد کرسکتے ہیں. یہ آپ کو معیار کے نتائج حاصل کرنے کے لے جا رہا ہے اور آپ کی پوسٹ کی بات چیت اور آپ کی ویب سائٹ کی بہت بڑی حد تک خیالات کی تعداد میں اضافہ کر سکتا ہے.

اپنے نامیاتی مراحل کو نشانہ بنانا

اگر فیس بک نے چند لوگوں کو اپنی اشاعتیں محدود کردی ہیں تو پھر آپ کے نامیاتی مراسلہ فیس بک اشتہارات کے ذریعے ہدف کرنے کا بہترین انتخاب ہے. ایسا کرنا آپ کے پیغامات اور ویب سائٹ کو زیادہ سے زیادہ نمائش آن لائن دے سکتا ہے اور اپنے برانڈ کے بارے میں دوسروں کے درمیان بیداری پیدا کرسکتا ہے. فیس بک نہ صرف بلکہ ٹویٹر آپ کے آنلاین تک رسائی بڑھانے کا ایک اچھا طریقہ ہے. آپ ان کے اشتھارات استعمال کرسکتے ہیں جو آپ کو بہت زیادہ خرچ نہیں کرے گا لیکن آپ کو بہت اچھے نتائج مل سکتے ہیں.

رجحانات کے موضوعات کے ساتھ تخلیقی حاصل کریں

فیس بک اور ٹویٹر اصل وقت کے قریب جب رجحانات اور گپ شپ ہونے لگے تو، آپ اپنے سوشل میڈیا کے مداحوں کو بڑھانے کے لئے رجحان سازی کے موضوعات تخلیق کرسکتے ہیں. ہم تجزیہ کرتے ہیں کہ آپ سے زیادہ مضامین اور رجحانات کی اشاعتیں اشتراک کریں. یہ آپ کی سائٹ اور سوشل میڈیا پروفائلز کو دوسروں کے مقابلے میں زیادہ نمائش فراہم کرے گا، اور بہت سے شائقین کو حاصل کرنے کے امکانات بالآخر بڑھ جائیں گی.

منحنی فہرستیں بنائیں اور اشتراک کریں

منحصر فہرستوں کو ٹویٹر اور فیس بک پر اچھی اور تخلیق کیا جانا اچھا ہے. یہ سوشل میڈیا ویب سائٹس ان کے تلاش کے نتائج کو فلٹر کرتے ہیں اور ان کے صارفین کو کچھ کربلا اور معلوماتی مواد حاصل کرنے کے لۓ. اگر آپ بڑی تعداد میں ایسی اشاعتیں اور مواد تخلیق کرتے ہیں تو، آپ چند ہفتوں میں بہت سارے شائقین اور پیروکاروں کو حاصل کرسکتے ہیں.

November 29, 2017
سیمالٹ ماہرین نے SMO اور SMM کے لئے فیس بک اور ٹویٹر ٹیکنیکس کا اعادہ کیا
Reply