Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہرین - ؛ وقت کی بچت کے مسائل منفی SEO کے 6 اقسام پر

1 answers:

ان دنوں، بہت سے ویب سائٹس تیار کی ہیں، اور ہمارے لئے یہ مشکل ہو گیا ہے کہ ہم 8 (سفید) ٹوپی SEO اور سیاہ ٹوپی ایس ای او کے درمیان فرق کرنے کے لئے. منفی SEO یہ ​​ہے کہ آپ کو اس بارے میں فکر مند ہونا چاہئے کہ مطلوبہ نتائج حاصل کرنے کے لئے محفوظ حکمت عملی نہیں ہے. یہ کہنا غلط نہیں ہوگا کہ منفی SEO بہت خطرناک ہے اور آپ تلاش کے انجن کو آپ کی سائٹ کو زندگی بھر کے لئے پابندی عائد کر سکتے ہیں.

یہاں گاہک کی کامیابی کے مینیجر جیسن ایڈلر سیمالٹ نے چھ اقسام کی منفی SEO کے بارے میں بات کی ہے.

ہم پوسٹ کی تفصیلات میں جانے سے پہلے، مجھے یہاں بتائیں کہ منفی SEO حکمت عملی کا ایک سیٹ ہے جو مسابقتی کے صفوں کو کم کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے تاکہ آپ کی اپنی ویب سائٹ تلاش کے انجن کے نتائج میں اچھی صفات حاصل ہو. اکثر لوگ، غیرمعمولی لنکس تعمیر کرتے ہیں، مواد کو دوبارہ شائع کرتے ہیں اور ویب ماسٹر کے مسائل کو حل کرنے کے لئے ویب سائٹ کے نقطہ نظر میں ترمیم کرتے ہیں. منفی SEO آپ کی درجہ بندی اچانک نہیں چھوڑ گی. اس کے بجائے، کچھ عرصہ لگے گا کہ آپ کی سائٹ تلاش کے انجن کے نتائج سے غائب ہوگئی ہے.

لنک فارم

سپیم لنکس کے ایک جوڑے کی ویب سائٹ کو نقصان پہنچا نہیں سکتا. لہذا مختلف لوگ ایک اہم تعداد میں لنکس پیدا کرنے کے لئے لنک فارم استعمال کرتے ہیں. ان کے ساتھ منسلک ویب سائٹس سے ایسے روابط ملتے ہیں اور انہیں غیر مناسب سائٹس کے ساتھ ایڈجسٹ کیا جاتا ہے. چند مہینے پہلے لنک لنک فارم کی وجہ سے ایک ویب سائٹ نے اپنا درجہ کھو دیا، اور مالک نے اپنے حریفوں کی طرف سے پوسٹ لنگر نصوص کے ساتھ ہزاروں کے لنکس کو ہٹا دیا. منفی SEO حملوں کی روک تھام ممکن ہے. اس کے لئے، آپ کو اپنی ویب سائٹ کے بیک لنکس کو جگہ لینا پڑے گا اور باقاعدہ بنیاد پر سائٹ کی ترقی کی نگرانی کریں.

سکریپنگ

سکریپنگ یہ ہے کہ آپ کے مضامین کو دیگر ویب سائٹس سے کاپی کیا جاتا ہے، اور یہ ویب پر ڈپلیکیٹ مواد کی دشواری پیدا کرتا ہے. جب گوگل کو یہ پتہ چلتا ہے کہ بہت سارے مضامین اسی متن کے ساتھ موجود ہیں، آپ کی ویب سائٹ کی درجہ بندی. اکثر اکثر، تلاش کے انجن کافی ہوشیار ہیں کہ وہ اصل مضمون پہلی بار شائع کیے جائیں. Copyscape بہت حد تک سکریپنگ کو روکنے کے لئے ایک بہترین ذریعہ ہے. آپ کو اس کے پریمیم ورژن حاصل کرنا اور ایک بار پھر نقل و حمل کی مثال ملنی چاہئے ہفتہ. آپ کو یہ تلاش کرنے کی کوشش کرنی چاہئے کہ آپ کا آرٹیکل شائع کیا جائے اور انہیں کسی بھی قیمت پر ہٹا دیں.

طاقتور کراوٹ

ایسے وقت موجود ہیں جب آپ کو معلوم ہو جائے گا کہ آپ کون سا حریف ہیں اور ان کی ویب سائٹ کیسے درجہ بندی کی جا رہی ہیں. یہ سب کچھ کر رہا ہے اور کچھ وقت لگ سکتا ہے. آپ کو اپنے ویب صفحات کو زبردست طور پر کرال نہیں کرنی چاہئے کیونکہ یہ آپ کی سائٹ کی مجموعی کارکردگی پر منفی اثرات کو چھوڑ سکتا ہے. اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ آپ کی ویب سائٹ آہستہ آہستہ کام کر رہی ہے تو، آپ کو ہوسٹنگ کمپنی یا مفید مشورے اور تجاویز کیلئے ویب ماسٹر سے رابطہ کرنا چاہئے.

مواد میں ترمیم

مواد میں ترمیم، ریگولیٹنگ اور کتائی اچھا خیال نہیں ہے. یہ ایک مختصر کٹ ہے اور آپ کو مطلوب نتائج نہیں مل سکتے ہیں. زیادہ سے زیادہ مواد جو دوبارہ پڑھ کر یا سپون کو سپیم سمجھا جاتا ہے. اگر آپ سیاہ ٹوپی SEO یا منفی ایس ای او سے بچنے کے خواہاں ہیں، تو لازمی ہے کہ آپ تازہ مواد لکھ لیں اور ایک اعلی اتھارٹی کی ویب سائٹ سے لطف اندوز ہو. گوگل آپ کی ویب سائٹ کو کالم لسٹ بنا سکتے ہیں جیسے آپ بیک لنکس کے لۓ آپ کے مواد میں ترمیم نہیں کرنا چاہئے.

ویب سائٹ پر منسلک کیا جا رہا ہے

آپ کی ویب سائٹ کو دوبارہ بار بار نظر انداز کرنے کی ضرورت نہیں ہے. روبوٹ.txt میں بھی چھوٹی تبدیلیوں کو ہمیشہ دیرپا اثرات چھوڑ سکتے ہیں. آپ کو اس کی کیفیت کو یقینی بنانے کے لۓ آپ کو اپنی سائٹ کے روابط اور بیک لنکس کو باقاعدگی سے چیک کرنا چاہئے. رینک ٹریکر ایک اچھا آلے ​​ہے جو خود کار طریقے سے آپ کے ویب صفحات پر ٹیسٹ کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے. آپ روزانہ یا ہفتہ وار اپ ڈیٹس حاصل کرنے کے لئے اس آلے کو ڈاؤن لوڈ اور انسٹال کرسکتے ہیں.

ہیکنگ ویب سائٹ

اگر حملہ آور آپ کی ذاتی معلومات کو چوری کرنے کی کوشش کررہے ہیں، تو وہ آپ کے سرچ انجن کے اصلاح کو نقصان پہنچانے کے لئے اپنی پوری کوشش کر سکتے ہیں. یہ سب آپ کی سائٹ کی ساکھ اور سرچ انجن کی درجہ بندی کو برباد کر سکتا ہے. لہذا آپ کو گوگل کے تجاویز پر عمل کرنا چاہئے کیونکہ یہ ہیکرز کے تمام صارفین کو تحفظ دینا چاہتا ہے. اگر آپ اپنے آن لائن ڈیٹا کی حفاظت پر توجہ نہیں دیتے تو منفی SEO آپ کی ویب سائٹ کے ساتھ کیا جا سکتا ہے.

November 29, 2017
سیمالٹ ماہرین & ndash؛ وقت کی بچت کے مسائل منفی SEO کے 6 اقسام پر
Reply