Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر: گوگل کے تجزیات سے آئی پی ایڈریس کے اخراج

1 answers:

اس SEO زمانے میں ویب سائٹ منتظمین کی تعریف کرتے ہیں کہ گوگل تجزیات ویب سائٹ کی ٹریفک کا تجزیہ کرنے کے لئے ایک آلہ کے طور پر. یہ ان کے آن لائن کسٹمر کے تعامل کے بارے میں کاروباری اداروں سے متعلق قیمتی معلومات فراہم کرتا ہے. یقینی طور پر، اس قدر قیمتی ڈیٹا کی درستگی کے لۓ کوئی نہیں ہوسکتا ہے کیونکہ کچھ صارفین صرف کسی بھی چیز کو خریدنے کے بغیر مخصوص معلومات حاصل کرنے کے لیے ویب سائٹ پر جاتے ہیں.

تاہم، اگور گمانینکو، سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، یہ کہتے ہیں کہ اگر آپ اپنی رپورٹوں کی درستگی کو یقینی بنانا چاہتے ہیں، تو آپ کو تمام اعداد و شمار کے وسائل کو لاگو کرنے کی ضرورت ہے تاکہ رپورٹ صرف حقیقی ویب سائٹ کی عکاسی کریں. زائرین آئندہ طور پر، گوگل کے تجزیات کو ایڈمنسٹریٹر کی طرف سے لاگ ان کی کوششیں بھی رجسٹر ہوتی ہیں اگرچہ وہ کبھی بھی بحالی سے متعلق کسی دوسرے کارروائی کو کبھی نہیں لیتے ہیں. لہذا، ایڈمنسٹریٹر کو Google Analytics سے ڈومین آئی پی ایڈریس کو محدود کرکے Google Analytics سے خود کو خارج کرنا پڑتا ہے. اس سے پہلے ہم دیکھتے ہیں کہ ہم یہ کیسے کر سکتے ہیں، ہمیں سمجھنا ہوگا کہ انٹرنیٹ پروٹوکول (آئی پی) کس طرح کام کرتے ہیں. انٹرنیٹ تک رسائی کے لئے استعمال ہونے والے ہر الیکٹرانک آلہ کا اپنا منفرد IP ایڈریس ہے. آپ کو ایک ویب سائٹ اور گوگل کے تجزیات میں لاگ ان کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا تمام آلات کے لئے IP پتے حاصل کرنا پڑے گا.

آپ کے IP پتے کو حاصل کرنے کا سب سے آسان اور سب سے عام طریقہ گوگل کے طور پر تلاش کے انجن پر "میرا آئی پی پتہ کیا ہے" تلاش کر رہا ہے. آئی پی ایڈریس نمبر ویب صفحہ کے سب سے اوپر واقع ہونے والے نتائج کے سیکشن میں آتے ہیں. آپ کو مستقبل کے حوالہ کے لئے ان IP ایڈریس نمبر کاپی کرنے کی ضرورت ہے. اپنے Google Analytics اکاؤنٹ میں آگے بڑھو، صفحے کے سب سے اوپر حصے پر 'ایڈمن' کے ٹیب پر کلک کریں. ویب صفحہ کے دائیں جانب کی جانب سے تیسری کالم میں ایک 'فلٹر' حصے موجود ہیں. 'فلٹر' کو منتخب کریں اور '+ نیا فلٹر' کے اختیارات کا استعمال کرتے ہوئے فلٹر بنانے کا آخری مرحلہ مکمل کریں. آپ کو نئے فلٹر کا نام دینا ہوگا.

اس مرحلے پر، آپ کو فلٹر کو ترتیب دینے کی ضرورت ہے. 2 فلٹر کی قسم ترتیب ترتیب کے اختیارات ہیں. 'پیش وضاحتی' اور 'اپنی مرضی'. اس کے بعد، "IP خارج کریں" اور 'شامل کریں' کے درمیان منتخب کریں IP ایڈریس. ہمارے معاملے میں، آپ کو خارج کرنے یا شامل کرنے کے لئے ٹریفک کے ذریعہ یا منزل کی وضاحت کرنے کی ضرورت ہوگی. ہم کوڈ کو ترتیب دینے کے لئے اظہارات پر انحصار کرتے ہیں لہذا 'اظہار' اختیاری اور اگلے ڈراپ مینو میں "مینو کے برابر ہے" پر کلک کریں. نتیجے میں مینو آپ سے پوچھا جائے گا کہ آئی پی ایڈریس پہلے تلاش کی ہے. اس عمل کو 'محفوظ کریں' پر کلک کرکے اس کا خاتمہ کریں تاکہ ترتیب کو لاگو کرسکیں. اس میں شامل ہونے یا اس کو چھوڑنے کی یہ کارروائی صرف ایک آئی پی ایڈریس کے لئے ہوتا ہے. اگر آپ کئی آلات استعمال کرتے ہیں اور اس کے نتیجے میں بہت سی IP پتوں کو خارج کرنے کے لۓ، آپ کو اسی حکم میں مندرجہ بالا تمام مرحلے کو دوبارہ کرنا پڑے گا.

ایک بار جب گوگل کے تجزیات سے IP پتوں کو خارج کر دیا جاتا ہے، تو آپ اپنی ویب سائٹ کے ذریعے براؤز کرنے کے لئے آزاد ہیں بغیر کسی ریفریجریشن سپیم کی رپورٹوں میں عکاسی کرتے ہیں. جس ڈیٹا کو برقرار رکھا وہ اب درست ہے اور کسٹمر سرگرمی کی نمائندگی کرتا ہے.

November 29, 2017
سیمالٹ ماہر: گوگل کے تجزیات سے آئی پی ایڈریس کے اخراج
Reply