Back to Question Center
0

سیمالٹ گوگل کے تجزیات پر انسداد اسپام اقدامات کے بارے میں بات کرتے ہیں

1 answers:

جب آپ Google Analytics سے نمٹنے کے لۓ، آپ واقعی واقعی کرنا چاہتے ہیں، آپ کے ڈیٹا پر مکمل طور پر توجہ مرکوز کرنا ہے. بدقسمتی سے، ہمیشہ سپیم پیغامات کے ساتھ پریشان کن عجیب اور پریشانی کا سامنا کرنا پڑتا ہے. گوگل کے تجزیات پر سپیم ایک واقعی متضاد مسئلہ بن گیا ہے لہذا اس مضمون کو اس پر ظاہر ہوتا ہے.

گزشتہ 2 سالوں کے دوران، Google رجحانات گوگل تجزیات سپیم پر تلاش کی تعداد میں اضافہ اور اس پر قابو پانے میں اہم اضافہ پیش کرتا ہے. سپیم بنیادی طور پر ریڈرل رپورٹس پر مکڑیوں اور بوٹس کی طرف سے پیدا جعلی ریفرل ٹریفک سے مراد ہے، جس میں متبادل طور پر گوگل تجزیاتی اعداد و شمار کی رپورٹوں کو ہٹا دیا گیا ہے. لہذا، آرٹیم ابگرین، سیمالٹ ماہر اس حوالہ کو سپیم کو ختم کرنے کے بارے میں اہم معلومات بیان کرتا ہے.

سب سے پہلے، آپ کو Google Analytics کے ٹریکنگ کوڈ کے تمام ذرائع کی وضاحت کرنے کی ضرورت ہے جو بنیادی طور پر آپ کے مرکزی اور متبادل ویب سائٹ کا ڈومین سے حاصل ہوتا ہے. ہم عام طور پر باقاعدگی سے اظہار کے استعمال کے ذریعے ڈومینز کی وضاحت کرتے ہیں جو آپ کو لاگو کرنے کے لئے ایک تکنیکی بیوقوف نہیں ہے. وہ ہر ڈومین کو ایک پائپ کے ساتھ علیحدہ کرتے ہوئے کسی بھی مکمل سٹاپ سے پہلے بیک اپلیش (\) کے ساتھ ہر ڈومین ٹائپ کرنا شامل کرتے ہیں (|). اس کے علاوہ، ڈومین کے اندر یا اس کے درمیان کوئی فاصلہ نہیں ہے اس بات کا یقین. ایک بار جب آپ اپنے ڈومین پر ٹریفک کے ذریعہ کی وضاحت کرتے ہیں، تو آپ جعلی ویب سائٹس سے پیدا ہونے والے تمام وسائل کے اعداد و شمار کو صاف کرنے کے لئے فلٹر استعمال کرسکتے ہیں. فلٹر کی ترتیب کو 'ایڈمن' میں نیویگیٹنگ کرکے چالو کیا جاسکتا ہے، 'فلٹرز،' پھر 'فلٹر شامل کریں' پر کلک کریں، پھر فلٹر کی قسم کو اپنی مرضی کے طور پر منتخب کریں اور 'شامل کریں' اختیار پر کارروائی کی تصدیق کریں. آخر میں، محفوظ کریں پر محفوظ کریں آپ کے تبدیلیاں لاگو کیے جاتے ہیں اور محفوظ کیے جانے کے لئے بٹن '..

کچھ سپیم ڈیٹا آپ کے فلٹرز کے ذریعہ مخصوص یا مقرر کردہ ڈومین ناموں میں کرالر کی مدد سے گزر سکتی ہیں. اس صورت میں، اپنی مرضی کے فلٹر کے استعمال کو سپیم ڈیٹا کے سبھی نام سے جانا جاتا ذرائع کو خارج کرنے کے لۓ. زیادہ فعال طور پر، آپ حصول کی رپورٹوں کا استعمال کرتے ہوئے آپ کے اعداد و شمار کو بھی اسکین اور اندازہ کرسکتے ہیں جو تمام ڈیٹا ذرائع کو ظاہر کرتی ہیں. یہ نقطہ نظر آپ کو اپنی رپورٹوں کو صاف کرنے کی اجازت دیتا ہے بلکہ رپورٹس کو بھی رابطے اور سمجھنے میں مدد دیتا ہے. اس اقدام کو 'حصول' کے تحت کلک کرکے فعال کیا گیا ہے اور 'ماخذ / درمیانے' کی رپورٹ میں تشریف لے لیا ہے. ایک بار جب آپ تمام اعداد و شمار کے ذرائع کی جانچ پڑتال کرتے ہیں اور سپیم تلاش کرتے ہیں تو، پہلے سے متعلق بات چیت کے طور پر آپ کے اعداد و شمار کے سپیم ذرائع کو خارج کرنے کے لئے حکم کے ساتھ اپنی مرضی کے مطابق فلٹرز تخلیق کریں. یہ بھی یاد رکھیں کہ ہر ایک کسٹم فلٹر کے لئے باقاعدہ اظہار حد تک 255 حروف سے زیادہ نہیں ہونا چاہئے، جس کا مطلب ہے کہ آپ کو کئی سپیم ذرائع کو محدود کرنے کے لئے متعدد فلٹر کی ضرورت ہوگی.

تیسری صورت میں، اپنی رپورٹوں پر جعلی کوڈت زبان سے گھاس چھڑکیں. عام طور پر، کوڈت زبان تقریبا 5 حروف ہے. جعلی کوڈڈ زبان میں حروف سمیت مکمل طور پر مکمل رک جاتا ہے. اس صورت میں، باقاعدگی سے اظہار جیسے. {13،} | \. اپنی مرضی کے مطابق فلٹر تخلیق کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے، جس میں 13 یا اس سے زیادہ حروف کے ساتھ کوڈ شدہ زبان کو خارج کر دیا جاتا ہے.

آخری لیکن کم سے کم، آپ کو BOT فلٹرنگ کو چالو کرنے کے ذریعے گوگل تجزیہ سپیم کو ہٹا دینا لازمی ہے جس میں معلوم بوٹ یا مکڑی ٹریفک پر رپورٹوں کو محدود کر دیا گیا ہے. 'ایڈمن' کو نیویگیشن کرکے اسے ترتیب دیں '' ترتیبات دیکھیں 'اور' بوٹ فلٹرنگ 'کے اختیارات کو چیک کرنے کے لئے کلک کریں. یہ اقدامات آپ کو مستقل حل پیش کرنے سے پہلے آپ کو مایوسی سے بچائے گا.

November 29, 2017
سیمالٹ گوگل کے تجزیات پر انسداد اسپام اقدامات کے بارے میں بات کرتے ہیں
Reply